חבר מועדון? הטבות ממתינות לך בחשבון חבר המועדון שלך להתחבר

מכירת פלאפונים ישנים

מכירת פלאפונים ישנים

רובנו נוהגים להחליף מכשירי טלפון נייד, היות והדגמים מתחדשים והופכים למשוכללים יותר. השאלה היא מה עושים עם הטלפון הישן, חלק מהאנשים פשוט ניגשים אל חנויות שבהן מתבצעת מכירת פלאפונים ישנים ומזדכים על הדגם החדש. ישנם כאלה, שיש להם פלאפונים ישנים מאוד ובכל זאת, מעבדות טלפונים ניידים מעוניינות בהם, היות והן לומדות על המכשיר או שערכם של טלפונים ניידים ישנים עולה עם השנים. גם בגלל מחזור פסולת אלקטרונית מהווה סיבה מספיק טובה עבור מכירת פלאפונים ישנים. בגלל שישראל הפכה למעצמת פלאפונים מדגמים שונים, בישראל שוכבים המון פלאפונים ישנים במגירות ולכן, יש למצוא חנויות שבהן ניתן לבצע מכירת פלאפונים ישנים.

 

המון אזרחים בארץ שגם מעוניינים להתפטר מהפלאפונים הישנים, ישמחו לקבל עליהם תשלום ולכן, מכירת פלאפונים ישנים משתלמת מאוד. ישנם מיליונים של פלאפונים ישנים שיש למחזר אותם והפעולה של מעירת פלאפונים ישנים היא די פשוטה. ומשתלמת.ישנן חברות אשר מוכרות את הפלאפונים הישנים למדינות עולם שלישי ואת שאר הפלאפונים הישנים, ממחזרים כך שימקסם את ערכם של חומרי הגלם, מה שלא יפגע באיכות הסביבה. יש לציין כי תוחלת החיים של פלאפון היא בממוצע כשנתיים עד שלוש שנים ורבים מאיתנו נוטשים את המכשיר הנייד הקודם. מה שקורה שהמכשיר הישן, אף עשוי לשכב במגירה ללא שימוש ממש כאבן שאין לה הופכין וחבל.

 

מדוע מומלץ בכל מקרה למכור פלאפונים ישנים?

לפי חוק שהתקבל בכנסת בשנת 2013, ניתן יהיה להטיל קנסות בסך של אלפי שקלים, על כל טון של פסולת שיש למחזר והפסולת לא מוחזרה. יש שעדיין מוצאים שימוש לטלפונים הניידים הישנים, אבל רובם, מעדיפים למצוא חנויות המציעות מכירת פלאפונים ישנים ואף להזדכות עליהם. תתפלאו לדעת אבל בזירות החנויות המקוונות בחו"ל, מציעים מחירים על דגמים שונים של מכירת פלאפונים ישנים בסכומים גבוהים, אשר שווים לרכישה של אייפון חדש. למשל טלפונים ניידים של יצרנית NOKIA שווים הרבה כסף.

 

שירות מהפכני זה של מכירת פלאפונים ישנים,אינו המצאה ישראלית, היות וברוב המדינות בעולם מציעים לאנשים להגיע למקוממות שונים כגון חנויות או מעבדות לטלפונים ניידים ושאר חברות, לשם מכירת פלאפונים ישנים. אז מה זה רע? הרי גם תתפטרו מהפלאפון הישן שכבר אינו בשימוש מזמן וגם תוכלו לקבל סכום יפה עליו. ישנו שירות שניתן בישראל בפריסה ארצית למטרת מכירת פלאפונים ישנים. ברשת ישנם אתרים אשר באמצעותם תוכלו לדעת כמה כסף תקבלו, תמורת מכירת פלאפונים ישנים על פי הדגם והיצרנית.

 

גם על פלאפונים ישנים במצב לא תקין תקבלו תמורה יפה

גם אם הטלפונים הישנים הניידים שלכם, הם במצב לא תקין, תוכלו לקבל בעדם תמורה נאה. זו הסיבה כי מכירת פלאפונים ישנים משתלמת מכל הבחינות. למשל דגמי אייפון 4, שווים כסף רב בשוק של מכירת פלאפונים ישנים. ישנן מעבדות, אשר הפלאפונים הישנים משמשים את המעבדות על מנת ללמוד על מכשירים לא תקינים וכן, מנתחים את התוכן של הפלאפון כמו פליפ, פומית פלסטיק, מסך מסתובב. זו הסיבה כי במקרים רבים לא משתלם לתקן פלאפון ישן ולכן מכירת פלאפונים ישנים עדיפה. מכירת פלאפונים ישנים הוא שירות שמוצע בשוק הטלפונים הניידים. חברות שונות, מציעות את השירות לאנשים שמחזיקים במגירות שלהם פלאפונים ישנים שאין בהם שימוש.

 

ראשית אנשים אשר פונים לחנויות המציעות לבעלי טלפונים הניידים ישנים מכירת פלאפונים ישנים מניבה כסף כך שאם יש ברשותכם פלאפונים ישנים שלכם ושל שאר בני המשפחה תוכלו להרוויח עליהם כסף רב. חוץ מזה, מדובר על שמירה של כדור הארץ ואתם תורמים הרבה לסביבה באמצעות מכירת פלאפונים ישנים וכן, מקבלים עבורם סכום יפה. הגיע הזמן לבצע סדר במגירות שלכם ולמכור את הפלאפונים הישנים שלכם לחברות שמעוניינות בו. יש  אפשרות גם לרכוש טלפונים חכמים ישנים יותר למי שאינו מעוניין לרכוש פלאפון חדש. למשל אנשים שאינם גרים בישראל ומעוניינים בטלפון נייד זמני ולא מעוניינים להוציא סכום גבוה על מנת להשתמש בטלפון נייד לתקופה מוגבלת.

 

משתלם למכור פלאפונים ישנים מכמה סיבות

ראשית כאמור אתם הם אלה אשר מרוויחים מזה. שנית, במקום שתאספו פסולת אלקטרונית בבית וכן, הפלאפון הוא כמו מחשב ישן וקשה יותר יהיה למכור אותם, ככל שהזמן עובר והם אפילו נהיים ממש לא רלוונטיים. מלבד זאת שהטכנולוגיה רק מתקדמת. ישנם טלפונים שהם מבוקשים יותר בקרב חנויות או מעבדות אשר עוסקות גם בתחום של מכירת פלאפונים ישנים. ישנן חנויות ומעבדות לפלאפונים מכל הסוגים, אשר מסכימים לרכוש טלפונים ניידים ישנים שהם אינם תקינים במאה אחוז.

 

לפעמים אתם שואלים את עצמכם, מה למעשה תעשה המעבדה עם הפלאפונים הישנים שלנו? התשובה היא ישנם כמה דברים שניתן לבצע, כגון תיקון הפלאפון הישן ומכירתו למי שכן יסתפק בפלאפון ישן. שנית, ניתן למחזר את חלקי הטלפונים הישנים לחברות שכן מעוניינות ברכיבים מסוימים שהם עדיין תקינים. גם אם תקבלו תמורה של 150 שקים על  פלאפון ישן שאינו פועל, זה עדיף לכם מאשר ישכב באיזה מדף או מגירה בבית. על מנת לדעת מי עוסק עם מכירת פלאפונים ישנים, תוכלו בקלות להקליד בגוגל ולמצוא חנויות אשר קרובות לביתכם או למקום עבודתכם, לגשת ולקבל מחיר על הנייד הישן שלכם שאין לכם בו שימוש.

 

אילו פלאפונים ישנים לא ירכשו חנויות ומעבדות סלולר?

מכשירים מרוסקים, פרוצים, חברות העוסקות עם מכירת פלאפונים ישנים לא תתעסקנה עם מכשירים אלה. על המכשיר הנייד הישן, להיות שלם וחייב לכלול גם את הסוללה. ניתן לראות את הרשימה של המחירים שתוכלו לוודא באמצעות אתרים אלה, מה השווי של הפלאפון הישן שלכם. אם המצב הוא הפוך ואתם מחפשים לרכוש פלאפון ישן, שימו לב שבאתרי יד שנייה, המחירים יהיו גבוהים יותר מאשר חנויות העוסקות עם מכירת פלאפונים ישנים.

שתף מוצר זה

10 thoughts on “מכירת פלאפונים ישנים

  1. גילי אטיאס says:

    שלום יש ברשותי מכשיר מכשיר שיאומי *חדש*
    מסוג Xiaomi Poco F2 Pro 128GB 6GB RAM
    עדיין באחריות (!!!)
    המכשיר תקין עובד פיקס ללא שברים ושריטות כלל.
    האם אתם מעונינים לקנות ?

  2. סבין says:

    יש לי כמה פאלפונים ישנים אבל חלק המסך לא טוב ואי אפשר להדליק אותם בכלל אני גרה בנתניה יש מקום באזור שאפשר להביא אותם

  3. שרי- הוברמן says:

    יש לנו בחברה כמה מכשירים ישנים ללא שימוש, נשמח למכור אפ' במחיר סמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
Call Now Button